Bijna! - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Janneke Merkens - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Janneke Merkens - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Janneke

05 Januari 2014 | Nederland, Doorn

Jaja morgen is het dan zo ver, dan vertrek ik eindelijk naar Thailand toe voor drie maanden.
Vandaag me laatste spulletjes pakken!

Ik vertrek morgen om tien over half 3 en zal om kwart over 9 's avonds landen in Dubai. Ik zal dan vertrekken om kwart over 12 vertrekken naar Bangkok en zal om 6 uur in Bangkok aankomen. Naar Krabi vlieg ik om tien voor half 8 en zal landen om tien over half negen.
Ik word door de organisatie opgehaald op het vliegveld in Krabi.

Na vanaf me examens alleen maar gewerkt te hebben, is het nu eindelijk zo ver!
Ik heb er zin in maar moet bekennen dat ik het ook spannend vind om te gaan.


Liefs Janneke

Om mijn avonturen te volgen, kan je je aanmelden voor de mailinglijst.

  • 05 Januari 2014 - 11:09

    Johan, Arianne En Kids:

    Wij blijven graag op de hoogte,willen niks van je missen maar we gaan je wel missen hoor. Liefs van ons allemaal, de dijkjes

  • 05 Januari 2014 - 11:33

    Lysanne:

    Lieve Jans, bijna zover. Rare gedachte dat het nu al zo dicht bij is. Ik weet zeker dat je daar een hele mooie tijd zal krijgen. Ik zal je missen maar geniet er enorm van !!!!
    Liefs,
    Lysanne

  • 05 Januari 2014 - 11:51

    Henny En Gradus Van Den Bos:

    Lieve Janneke,
    Wat stoer dat je dit gaat doen.
    Wij wensen jou een geweldige tijd toe met heel veel nieuwe indrukken en levenservaring.
    Dit neemt niemand jou meer af, bagage voor de rest van je leven.
    Geniet en een goede reis en wij blijven natuurlijk graag op,de hoogte.
    Dus wij gaan je volgen.
    Dikke kus Gradus en Henny

  • 05 Januari 2014 - 11:56

    Sjanie:

    Lieve janneke, een hele goede reis, doe voorzichtig maar vooral geniet!!.

  • 05 Januari 2014 - 19:43

    Opa Oma:

    Lieve Jans, in gedachte reizen we met je mee!! Ga vooral genieten van deze bijzondere reis! Wij houden van jou xxxx opa oma

  • 06 Januari 2014 - 14:22

    Arjen:

    Heel veel succes in Thailand !
    Na al dat harde werken heb je het zeker verdiend om daar heen te gaan.
    Geniet er van !

    Xxx Arjen

  • 07 Januari 2014 - 12:29

    Bert Merkens:

    Hoi Jans

    Goed om je vanmorgen te horen dat je zelf geregeld hebt voor je doorreis naar Krabi.
    ben trots op jou.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doorn

Thailand

Drie maanden vrijwilligerswerk doen in Thailand.
Via Projects Abroad.

Recente Reisverslagen:

10 April 2014

Week 12 en Week 13

23 Maart 2014

Week 11.

15 Maart 2014

week 10.

08 Maart 2014

week 9.

03 Maart 2014

week 8.
Janneke

Actief sinds 30 Okt. 2013
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 12273

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Vietnam

02 Mei 2015 - 10 Mei 2015

Marokko

06 Januari 2014 - 06 April 2014

Thailand

06 Juli 2013 - 20 Juli 2013

Moldavië

Landen bezocht: